Tentaveckan över, halka nästa!

Usch usch usch, jag tror att jag nyss varit med om den jobbigaste skolveckan någonsin i hela mitt liv. och då var jag inte ens i skolan! men! jag fick plugga stenhårt varje dag och ändå var tentorna skiit svåra. Hade tenta i måndags i Datorer i System och för de som har gått något elprogram i gymnasiet så är det att bygga ihop grindar, booleska uttryck och teckenkodning. Inte världens roligaste, men var hyfsat lätt att plugga in. DOCK var endimensionell analys provet i fredags en killer, satt i 4½ timme med huvudvärk och ont i magen och tentade matte.. hoppas verkligen att jag klarade det för annars dör jag lite, palla göra det IGEN. .. .

Idag slipper jag dock att åka till skolan, ska göra halkan istället wooohoo. Övningskörde lite med mama för en gångs skull igår så jag hoppas det gåår bra. sen är det inte långt kvar till körkort! längtar ändå lite, så skönt det kommer bli att kunna köra själv utan att någon sitter och antingen är livrädd eller kontrollerar vartenda sak jag gör :D

neejjj dax för frulle, tjohopp


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0