FREDAG! men.. helg?

jaa det är ju frågan. har tenta på måndag, vilket innebär att jag borde plugga i helgen, men enligt mig är definitionen på helg = pluggfritt och låtsande om att skolan inte existerar. vi får se hur det går på måndag! nu tänker jag bara på studenten, hur fri man kände sig den dagen. fri och fri,, nu pluggar jag FRIvilligt istället, vet inte riktigt om det är bättre! men!

jag, faster angelica, kusin philip


snart kommer jebban hit och chillar lite, längesen! Jag tror att jag lurade hit honom eftersom att jag egentligen borde plugga. här om dagen städade jag som sagt lägenheten i 2 timmar istället för att plugga. det känns som att all energi sugs ur en bara man tänker på det..


men! idag fyller ju casper år. 22 år! och det måste man fira. one loooove mats!


niklas på casper. ...

Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0