en liten blogg

jag är jättejättedålig på att blogga, men jag har faktiskt haft mycketmycket att göra sen livet började på LTH så då prioriterar jag annat, som att bli nollad osv, före. men! nu är jag etta! ingen mera rosa keps. sköönt, men man kommer nog sakna nollningen ändå. Det var skitkul. när får man annars göra såna konstiga, smågalna, sjukt roliga saker? .. jag ska lätt bli fadder nästa år, hehe!


nu pluggar jag programmering. Har kontrollskrivning imorgon, och jag villvill vill få en femma på den eftersom att jag vill bli labbledare nästa år ( = PENGAR) och då måste man ha 5:or på alla kontrollskrivningarna! Tveksamt, men vi får väl see..


då var sommaren över för iår.. längtar tills nästa sommar! :(

Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0