en flitig dag

dagen började med en kontrollskrivning i programmering.. jag troor jag klarade den, hoppas iallafall det.. . efter lunch och lite matteövning blev det tåget tillbaka till lilla ystad, och för en gångs skull kom det i tid.. woow. lyckades plugga endim (= endimensionell analys = matte) på tåget också utan att börja må illa! framsteg! när jag kom hem skulle jag egentligen plugga, men eftersom man dras till vad som helst som inte innebär att plugga dåå så slutade med att jag ägnade nästan 2 timmar till att städa vår lägenhet. helt sjukt vad lång tid det tar.. men! nu är här fint! och sen gjorde jag faktisktisktiskt lite matte efter det också, för då fanns det inget man kunde fly undan till.

niklas jobbade över som fan idag, kom hem nu för en liten stund sen, med sig hade han casper och donken mat, till och med två cheeseburgare till lilla mig :D älskar cheesisar.

tentavecka nästa vecka = panik, fast den har inte riktigt bubblat upp än. det kommer på söndag.


jag frågade alex idag om han trodde på gud. han gjorde det faktiskt! han undrade om jag också gjorde det. jag svarade enligt bilden. Jag är helhjärtad balooist, och vår heliga skrift är djungelboken :)

Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0