when nothing goes right, go left

Idag har jag haft en lång dag i skolan, som tur är är den över och som tur är så är det bara runt 16 skoldagar kvar. alltså två veckor i skolan efter denna, det är ju helt sjukt!! Kvar att göra:

 

  • Matteprov (delprov)
  • Slutprov i Matte E
  • Slutprov i Fysik B
  • Samhälleprov i Samhällsekonomi
  • Inlämningsuppgift i Samhälle
  • Labbrapport i Naturkunskap
  • Läsa ut en bok och skriva reflektion i Svenska B
  • Nånting i Historia

 

osv. men även om denna lista kanske känns lång så är det faktiskt inte så farligt :) Och en annan nyhet! igår fick jag äntligen mina tänder! Så nu, istället för två fula mellanrum, ser mitt leende ut så här:

så nu är jag äntligen färdig med alla dumma tandställningar :) äntligen!!

 

Nu har jag börjat övningsköra också, och det går väl helt okej :) Har kört varje dag denna veckan och ska köra imorgon också, lika bra att köra intensivt eftersom det aldrig blir av att köra hemma.

 

Nu ska jag göra nudlar

 

 


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0