tröttis

pappa har varit här, kramade han så att han blev helt blöt eftersom jag svettades ner min feber som en galning haha :) mysigt... . nu ska jag tvångsläsa lite till för att försöka hinna skriva romananalysen imorgon, såå jaa jag kan ju glömma min sovmorgon. börjar kvart i 1 och har en lektion iallafall så det är skönt. Hoppas jag hinner göra den där grejen så jag inte har det på axlarna sen.. har verkligen inte utrymme för att sacka efter i något alls nuu!

 

fick ett par örhängen i silver av farmor också som hon skickat med, helt random men dom va jättefina!! :)

 

nu ska jag dricka lite vatten, ta dagens sista ipren och mysa ner mig. och tänka positivt haha


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0