stressen kom ikapp..

jag tror skolan tar kål på mig haha. Idag vaknade jag med feber, huvudvärk och yrsel så kunde inte ens lämna sängen fast jag försökte, det var bara att lägga sig ner igen. Jaha. och jag som tänkt göra en massa matte och läsa ut en bok, vilket jag skulle gjort till imorgon, skitbra... blir så trött. fick skjuts hem av mormor och sedan dess har jag bara legat här i sängen. Måste försöka göra matte snart, även om jag är slut i huvudet så måste jag faktiskt göra det :( hatar att alla prov är packade nu sista veckorna, stressar ju ihjäl en..

 

får hoppas jag mår bättre imorgon, för på lördag ska jag pappa och niklas till tyskland, ska handla dricka till studenten och så, har faktiskt sett fram emot det :( haha.


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0