ny vecka, nya vanor? eller...

kanske inte. MEn! jag lyckades med en sak. jag tänkte för mig själv, att från och med IDag ska jag inte kränga en påse chips hur som helst och bara slänga i mig mat fast jag egentligen är mätt, det gynnar ändå inte barnen i afrika bara för att jag inte slänger det.. :( för även om jag är smal så är det fett jag har på kroppen gjort av hamburgare, och jag vill att det ska vara gjort av typ sallad och sånt hälsosamt :) hahah så iallafaaall. när jag satt mig och gjort två uppgifter i fysik vilket jag är så galet trött på så blev jag rastlös och tur tuur så ringde jag niklas som var på väg mot gymmet men inte hunnit sticka dit. så följde jag med och tränade, och vips så bytte jag ut en hamburgar-klump mot en sallads-klump! ... . det var skönt iallafall och nu kanske jag orkar göra nån fysikuppgift till.. sen .. :)

 

veckans schemagrejjer:

  • måndag körlektion
  • tisdag dubbel körlektion
  • onsdag samhälleprov
  • torsdag körlektion
  • fredag det stora provet i fysik (!!!död!) och skolbalen, fast den ska jag inte gå på :) det är inte riktigt min grejj att gå runt i långklänning för 3000 sen komplicerad håruppsättning och så ska man stå där och se fin ut och bli fotad och dansa sån dans man lär sig i skolan och äta fin middag på slottet haha. Jag vill ha raaaaaaaaaaaaaaave!! och kläder från h&m, i massorr!!

btw så är jag frisk nuu och det gillar vi! förutom hostan, den vill inte riktigt UT men den är också på g tror jag


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0