Heeeeelg :D:D eller?

ja det beror på hur man ser det, för jag har skitmycket att göra. matteprov och projektredovisning för 2orna på måndag, och på onsdag är det prov i samhälle, och på fredag ska en romananalys in för en bok som jag knappt läst än. Med andra ord en stressig vecka. Men nu är det helg, så innan jag börjar stressa upp mig ska jag njuta ordentligt av den :)

Ikväll blir det hem till danne och mysa, och imorgon kör vi på öja! På dagen ska "gänget" haha eller vad man ska säga nog grilla eller göra nån mat eller nåt ihopa.

Idag hade jag utvecklingssamtal och historia. Utvecklingssamtalet gick braa, och på historian var vi bara 6 pers så vi gick ut i solen och satte oss åp en bänk och hade historia där istället. vilket slutade med att vi diskuterade tv-serier man såg på som barn istället. Vi kom fram till bland annat att murran i mumintrollen är en av det mest psykande och läskigaste figurerna som finns, helt störd om man tänker efter. Och så förklarade jag min universum-teori för min lärare som satt helt stum och sedan utbrast att hon läst samma sak i en tidning med någon galen fysiker som påstod samma sak. Men jaja, då är jag inte den enda iallafall :D

Jag menar då att universum går som i cykler. Först kommer ett big bang där allt slungas ut i rymden. Och så vet vi ju att det finns svarta hål, som ständigt suger åt sig en massa planeter och stjärnor som växer sig större och större.. så jag tror att de svarta hålen kommer bli så stora att de går samman och då kommer hela universum dras ihop i en enda stor klump, som från början. Och sen börjar det om, med ett stort big bang ... det låter väl inte helt galet? eller? :D

och ett sista FAN över att jag nu för andra gången tappat bort min nya mascara, samma sak hände sist jag köpte ny, helt puts väck. Fattar inte vart den skulle ta vägen? aja, är väl bara att punga ut pengar för en ny då. :( dagens ilandsproblem, men ändå lite FAN över det.

förresten fick jag 25/28 på fysikprovet hittills vilket gör det till mitt bästa prov under hela kursen. wiihooo

nu ska jag ta mig en macka!

Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0