exalterad

har gjort lite fysik och medans jag gör massa gamla prov känner jag hur hoppet om att klara bra på provet blir allt mindre för varje uppgift. HUUR kan en kurs vara så sjukt omfattande så man hinner glömma vissa delar helt och hållet? sjuukt var det är mycket man ska kunna. uschh därför fick det bli en ångestpaus!

JAG LÄNGTAR TILL STUDENTEN/SOMMAREN!! fatta vad ajg har mycket att se fram emot :)

 

27 maj: Man kan säga att sommarlovet börjar då, för det är sista dagen vi är i skolan för sen sätts betygen

6 juni: Utspark för NV!

8 juni: Ölbrännboll!

10 juni: STUDENTEN! --> champagnefrukost hos mig, lunch på pizzeria regementet, utspark 14.21, åka flak, hem till mig där det antagligen är fullsmockat med folk eftersom mamma bjudit dubbelt så många som får plats hehe!, öja! YEAH hela dagen är så välplanerad att jag bara kan luta mig bakåt och se fram emot det :)

vecka 26: ROADTRIP! utan bestämda resmål, bara sätta oss i bilen och köra. har iallafall planerat att kanske hoppa bungy-jump bland annat :) kommer bli så himla kuul. och på obestämd tid!

8 - 17 juli: FRANKRIKE! med babe :) och träffa pappa och vippe som ska vara bortrest hela sommaren. kanske övernatta i barcelona hos polare! nicenicenice

och jag har ett underbart sommarjobb.

kan det bli bättre? jag vet inte asså :) men jag längtar som en ... shoppaholic utanför en galleria! eller nåt. fast ännu mera. om 2 veckor, om 2 veckor, om 2 veckor...

 

iii i ii i iii!


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0