en fin helg

det har varit en fin helg :) i fredags tog jag det lugnt i solen med max och svängde förbi mårten och company också. Sen tog jag och Casper bussen till sjöbo där danne och pidde också var. Tog bussen till ystad vid 11 tiden och mötte upp lite folk på donna gina. tumlade hem med niklas som hade varit på firmafest (behöver jag säga nåt mer haha) och somnade som en stock. I lördags var det ölbrännboll på dagen och sedan grillade vi hemma hos anna innan vi drog ut på kvällen. Det hela slutade med att vi hamnade på bar a bar och hemma i sängen var vi inte förräns 5 tiden, så det fick bli att sova länge igår :) när vi vaknat tog vi en pommes med emma i norra promenaden och sen chillade vi hela dagen. Idag är det måndag och jag har nyss lämnat in historiaarbetet, min lektion är dock inställd så börjar inte förrän halv 1 istället. Får antagligen tillbaka fysikprovet idag!!

Sen ska jag övningsköra också, så håll er inomhus :)

Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0