trött tjej!

Uschh, hade tänkt träna igår, stack till och med dit, men eftersom jag har så mycket att göra i skolan nu satt jag i soffan och pluggade medans niklas tränade, haha.. fick lite gjort iallafall.. . Har pluggat fysik så mycket nu de sista dagarna att det sprutar fysikformler ur öronen på mig. Måste sätta mitt vg i fysik b, kan ju inte bryta mot mitt mönster, har inte haft några g hittills haha :) och det är 150 poäng, så jag menaaaar.

 

Snart ska jag äta gulaschsoppa med vitlöksbröd, mummms, orkar knappt plugga nu bara för jag är så hungrig.. som ni märker, eftersom att jag skriver här istället MEN men. sånt är livet. igår sökte jag in till lund och malmö, med civilingenjörsutbildningen i datateknik som förstahandsval.. sen får vi se om jag kommer in, och om jag nu vill läsa vidare ens, men det problemet tar jag då! Får se om jag har jobb och sånt, hade varit så skönt att ta en paus från allt pluggande ett år och bara leva.


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0