The Shawshank Redemption

jag kan erkänna att jag nyss kopierade filmens namn (jag har nyss laddat ner den) för jag inte ens orkade memorera vad den hette, så lat är jag just nu! Men det förtjänar jag, för helt plötsligt så är jag ensam och har inget o göööra längre. Mamma och vippe stack till varsin träning, emma blev kidnappad och satt i tvångsarbete (typ) så hon kommer inte, och kvar blev lilla jag som fick sitta alldeles ensam och äta kvällsmaat.. men molly var där iallafall, så hon fick lite pasta av mig bara för hon är en så snäll kompis :) å andra sidan har jag lite tid extra att plugga fysik på, väldigt kul och uppmuntrande tanke... aja. back to work

 

min galna, illaluktande, glada, korkade, gosiga, söta underbara vovve ♥


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0