tack, för en sömnlös natt

är så trött att jag inte vet om jag vill skrika, gråta eller skratta, jävla skit! Kunde inte somna igår och nu är jag helt utmattad och det sticker i ögonen och kroppen värker. Kul, känner mig sååå sugen på att sätta mig på tåget till malmö nu.. . aja, i och för sig hellre det än skolan. Ska in till protetik och ta avtryck och stämma av med tanden och så, det är nu och i april jag ska in 3 - 4 gånger och få tanden + utfyllnad äntligen påsatt så jag inte ser ut som en tandlös tant när jag ler. kommer bli spännande att se om det blir bra eller inte.. !

 

vill positionera mig i fosterställning och sova.

 


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0