just another day without another dollar.

Jaaa.. sov 4 timmar inatt, kul. Nu har jag insett att det inte är täckets fel iallafall, för det var hur skönt som helst. Brukar inte ha svårt att sova, men på sista tiden har jag haft svårt för att sova när jag sover själv, det kanske är för att man är van att sova två? jag vet inte, drygt som fan ialllafal så skulle jag upp tidigt imorse och då var jag ganska död.. men idag tog jag tights och SHORTS, för att känna lite vårkänsla och´att snart , snartt är det sommar och då behövs det inga tights. minsann

Så börjar jag 8, snackar lite betyg medm in webbdesign lärare, kommer fram till att jag redan har visat på mvg så jag behöver inte ha fler lektioner.. LYCKA! det innebär sovmorgon till halv 10 på torsdagar och sovmorgon till.. kvart i ett! på fredagar :) hehehe. bananskal

Efter det sätter jag mig och råpluggar friskvårdsmassage som jag skulle ha prov i nu i eftermiddag. Men precis när jag läst igenom allt tusen gånger och repeterat en massa får jag ett sms av julia att det är instället, för läraren är sjukskriven 3 veckor till framåt och vikarien är sjuk.. kuul. Men det är bra för jag kände mig lite småstressad, nu kan jag plugga lite i taget utan att tvinga in allt på en gång! Får hoppas Erica kommer tillbaka sen iallafall så vi inte får betyg av vikarien, då har man ju visat allt innan i onödan.. .

Nu väntar jag på Kristina för vi skulle göra grupparbete på fysiken som ska redovisas på onsdag, känns som det är dax att börja..

Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0