Helgen är slut, igen

Kunde inte somna om när niklas kilade så nu ligger jag med datan i knäet istället och är jättetrött, kommer säkert somna igen bara för det haha. I fredags var jag och niklas med danne i tomelilla och dom gjorde våfflor, danne tog nog mer grädde än vad där fanns våffla haha. Sen drog vi ut till donna och det blev väl ändå hyfsat lugnt, lite sent bara, gick hem till nill efteråt på efterfest skojjj skoj. I lördags åkte vi in till lund och firade min kusin Otto som fyllde 10 och på kvällen blev det faktiskt en liten repris på fredagen haha, fast då va vi fler. Igår sov vi riktigt länge, plus att klockan blev framställd med en timme hehe. Grillade och åt sjukt goda revbensspjäll, och solen sken, nice!!

Denna veckan blir det att plugga på friskvårdsmassagen som jag ska ha prov i påå torsdag, försöka fixa några av de sista grejerna på projektarbetet, och så vidaree. Haha så fort man får tid över nu måste man plugga.. längtar tills betygen är satta så man kan vara lite ledig!

Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0