Halva veckan slut

Idag har jag fått ett nytt, jättemysigt och prassligt sommartäcke av snällsnälla mammi eftersom mitt gamla va alldeles för varmt så man knappt kunde sova i de haha. Ska inviga det snart! Åt svingod kycklingbaconpastasallad till kvällsmat :) Borta bra men hemma bäst.

Nu ska jag läsa på lite till massageprovet imorgon innan jag somnar. Man ska kunna musklernas namn, inte bara på svenska utan latinska också, ... . Och massa kontraindikationer och indikationerm an ska hålla koll på, men det går säkert an!

På fredag får man nog ta det ganska lugnt för på lördag är det högskoleprovet som gäller. Och för att fira det (eller inte) så blir det krogrunda och diskotek in i danmark på kvällen. skojjjj :) Denna helgen kommer gå fort känns det som..


borta bra men molly bäst, hette det

Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0