hallåå i stugan

längesen sen sist, känns det som! skriver när jag har tid och känner föör det, helt enkelt! Idag har jag och niklas träffat pappa och anne med vippe, käkade svin goda "mai thai" mack-tårtor eller vad man ska kalla det med kyckling och nån thai sweet chili-liknande sås på mummmms. Ikväll ska vi för en gångs skull ta det lugnt här  och emma kommer kanske hit ocksåå. igår var jag med max och mårten och vi hälsade på koffe en stund, höll på att dö på hemvägen på skivarp men ja vi klarade oss, jag kände att jag inte levt klart mitt liv än, panik panik. Vi körde typ i 80 - 90 i en inte så kraftig kurva men vägen, som såg torr ut, var hal som fan och helt plötsligt gled vi och det var många träd vid vägkanten som såg farliga åt just då. Så jag skrek, max skrek, och mårten satt knäpp tyst :) sen rätade bilen upp sig efter en massa svängande och skrikande och panikande och vi körde överdrivet långsamt resten av vägen till ystad.. haha, trodde verkligen jag skulle dö, tänkte bara neeej, nej jag är inte klar ÄN!


å andra sidan, så gick det ju faktiskt bra, men sen påminde jag max noga var 5:e minut att det var halt ute, ifall han skulle glömma :)


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0