ett grått ystad

Då var helgen slut, som vanligt, varför går den så snabbt? I lördags sov vi längelänge och det var skönt, gick upp vid 1 tiden typ och kollade massa serier och åt typ hela dan hehe.. :) På kvällen kom danne in till stan så vi tog en sväng till donna gina på kvällen. Igår träffade vi pappa en stund och kollade på resor till frankrike, kanske blir mellan den 8 -17 juli det verkade vara billiga resor då. och då åker man en fredag och kommer hem på söndagen veckan efter, så är det ändå bara 5-6 arbetsdagar :) Längtar ner till värmen, medelhavet, den härliga känslan. Bättre än det vädret vi har här, himlen är helt vitgrå idag, uschh deppigt..

Tills på onsdag har jag natur/samhälleprojektet att bli klar med, på torsdag har jag prov i friskvårdsmassage så måste plugga inför det hela veckan, på söndag ska svenska uppgiften vara inlämnad så den får jag göra nu eftersom att jag vet med mig att jag ägnar 0 sekunder av min tid till skolarbete på helgen, då vill man ju vara ledig, heh.. Och ja sen har jag en massamassa matte och göra också :) Och projektarbetet ska va inne om 4 veckor. Vilket innebär att jag kommer sitta med mycket jubb denna veckan också, kunde inte lärarna samarbetat lite bättre så att allting inte hamnar vid samma tidpunkt? kunde dom inte det vaa vava. Längtar till sommaren och studenten.

här kommer en bild på niklas nya frisyr, han är jätte nöjd! hahah


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0