brak

niklas ställde sig nyss mot väggen och fes så det ekade i hela rummet :) det är ett tecken på att han på bra iallafall haha :D Fysikprovet gick helt okej idag, vet att jag inte klarade 2 uppgifter helt men jag tror jag satte dom andra ganska bra iaf... hoppas jag satte vg. imorgon gäller det, då ska jag lämna över bläckpennan till rikard, haha, my moment of glory :D Så går det när man utmanar en envis jävel som jag. För dom som inte vet så blev min gamla mattelärare i högstadiet sur på mig för att jag skrev matte med bläckpenna och kastade ut mig för att jag inte hade nån blyertspenna... och sa att man inte fick skriva matte med bläckpenna förrän man satt MVG i matte D. Och nu har jag satt MVG i matte D, så jag beställde hem en specialpenna där det står nåt i stil med "Till Rikard Olsson, Ett bevis på att Cornelia Jeppsson fick MVG i matte D och nu får använda bläckpenna, tack för en god match" som jag ska ge till honom. in his face!

nu ska jag pussa på niklas för han ligger och sötar sig, värre än min hund ibland :)

Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0