är det vår nu?

tänkte jag när jag cyklade till skolan. Det blåste, men det var ändå itne så att man frös.. och när det inte blåste, då kändes det inte kallt! Betyder det att våren är på väg? hoppas det. det hade varit så skönt. Ni vet väl att på våren blir man mer "kär", det har jag lärt mig på psykologin ;)

Jag har en lektion kvar för dagen sen ska jag sitta och skriva projektarbetesrapporten tills niklas slutar jobba, kuul. .. och imorgon är det helg, veckorna bara flyger förbi nu! om 3 veckor ska projektarbetet vara inlämnat :|

hade fysik labb innan, så typsikt mig som inte har några hämningar så sa någon att det luktade bränt så sa jag högt och tydligt att det är säkert Christer (läraren) som har släppt sig. Där rök det mvg:t... nej skoja. han kan ta skämt som tur är, hehe, men lite förnärmad blev han hon allt :) det var radioaktivt cesium som sönderdelades till barium, därför luktade det lite skumt, farligt i fysik salarna... .

förövrigt ; 21 månaders kärlek idag! OCH resan till frankrike i sommar är nu bokad :) 8 - 17 juli it is, fan vad nice det kommer bliii.


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0