STUDENTEN!!

det sägs ju att detska vara den bästa dagen i ens liv.. och jag kan ju inget annat än att hålla med. fy fan vad kul vi hade och jag fick varken huvudvärk eller  somnade utan mådde bra hela dagen vilket jag är glad över.. varannan vatten funkar!! håller just nu på att ladda upp ett ton med bilder på fejjan så lägger in lite bilder här senare!

 

jaa och dom som vill läsa the long story;

 

Det började med champagnefrukost hemma hos mig vilket blev lyckat, sen tog vi taxi till skolan och blev fotograferade! efter det ett litet möte med lärarna vilket var ganska kul, vi skrek och applåderade efter ungefär var femte mening hahah. Sen höll rektorn tal och jag fick stipendium på 500 kronor för ,mina betyg och en ros! :) Sen kilade vi till pizzeria regement där vi beställt nmat och åt tillsammans (jag åt typ en sjättedel av maten haha) och sen blev det donna gina ett tag, tillbaka till skolan, en himla massa tutande i våra studenttutor under tiden, och sen gick allt så fort! avslutning med lärarna, stå och vänta vid en "hållplats" för att sedan springa in och tuta framför hundratals människor som står där ute, springa till trappan, och helt plötsligt var vi ute! det kändes sjukt, härligt, konstigt, en massamassa känslor på samma gång och sen kom pappa och hämtade mig i yran varefter jag bombarderades med blommor och kramar :) lyckades på nåt sätt inte gråta, vet inte riktigt varför, tror inte jag hann i all yra haha! efter det åkte vi flak i en timme vilket också var riktigt kul och vi hade sån jäkla tur med vädret också för det var skinande sol hela dagen :) efter det hämtade niklas, danne och pidde upp mig och körde mig hem där festen så småningom började! Fick massor av fina presenter och det kom totalt 90-95 gäster vilket förvånar mig fick plats i detta lilla hus, vid halv 11 drog vi ner till donna gina och var där en stund innan taxin kom och hämtade oss till öja.. där det var fullt ös! halv 4 kom jag och niklas hem, utmattade och trötta men fy vilken rolig dag :) tack till alla som gjorde den!!

 

försökte göra den någorlunda kort men som ni ser är det ganska omöjligt, det hände för mycket på samma dag helt enkelt! tuut-tut


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0