molly gråter

jaa eller hon gjorde. hon bölade så det nästan lät som en människa, herregud vad hon kan förtrolla en. hur lätt är det att sitta där nere på sitt rum när alla andra gått och lagt sig och höra världens sötaste hund ligga där uppe och gny som en bebis? det slutade med att jag gick en runda med henne och vad gör hon? joo sniffar på allt möjligt i vägen och kissar en gång. hon vara lltså inte akut kissnödig eller nåt sånt utan ville bara lura ut mig på en prommenix! fast, jag kanske behövde det också :) känns skönt ibland att få lite frisk luft när man suttit inne och ruggat på kvällen haha

 

träffade pappa idag, han är i sverige hela veckan, vi åkte ut i bollerup och kollade på släpet. Det verkade bli riktigt bra, först blev jag lite tveksam eftersoma tt de första jag fick se var nåt som liknade en stor BUR med typ 40 cm mellanrum mellan "stängerna". inget skydd och ingenting, bara en fängelsebur haha. sen fick jag se den andra vagnen, som var typ exakt det jag tänkte mig från början med skydd så man inte ramlar ut men så man ändå kan stå och se ut och inga dumma stänger haha. vilken lättnaddd. studenten kommer bli så nice, då är jag äntligen DONE :) med ALLT som jag inte vill. i höst kommer det bli riktigt kuul.

 

jag har varit heeelt kinkig idag också, det slutade med att mamma först försökte muntra upp mig med ett glas rosé vin (gillar inte vin men gillar att provsmaka ) men det funkade inte för det smakade jätteäckligt så det slutade med att vi satte oss i soffan och smuttade på varsin baileys. jag har inte skrikit, gråtit eller varit sur eller irriterad sen dess, så jag tror ändåån att det funkade :)

 

nu är jag klar med dagens uppsats här hej o håå vad långt det blir när man inte varit inne på länge men nu lovar ajg att sluta skriva! EFTEr att jag berättat att jag ska på ölbrännboll imorgon. Jag ska på ölbrännboll imorgon.

 

OOOOOOOOOOOOST

 


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0