hemma

nu ligger jag nyduschad i niklas lägenhet och har hela dagen kollat rundor, ringt runt och fixat saker och tagit reda på saker. blev antagen till lunds tekniska i höst så jag har anmält mig till teknologkåren som jag kommer tillhöra och betalat 300 spänn dit, plus betalat ca 200 spänn till studentlund så jag kan anmäla mig till nån nation (tänkte ta lunds nation) och så har jag kollat igenom nollningsschemat.. som ligger på 5 veckor :) haha. känns som att jag kommer vara helt upptagen de första veckorna där, får snacka med moster om jag kan sova där annars kommer det bli knivigt. känns lite spännande, faktisskkt..

nej, dags att dra sig mot körskolan!

Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0