en liten lista

sånna listor, jag vet inte vad dom anses vara mer än tråkiga att läsa för allmänheten, men ändå ganska roliga att fylla i, så därför gör jag det, sen behöver ingen läsa det :D

 

1. Det första du tvättar i duschen? mina skitiga fötter :D

2. Gillar du kaffe? nej ush. men kan tänka mig en espresso från pappas espressomaskin nån gång ! 
3. Hur mår du just NU? det är finfint. är ledig idag plus att det är fredag, kan inte bli bättre :D 
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? s som i Niklas!

5. Berätta om din senaste dröm: Jag åkte linbana i ett fett djungel-land. Den tog typ aldrig slut och det var askul !
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? Nej :P hade nog väntat med att äta det rätt länge efter isåfall.
7. Vad vill du ha just nu? Jag är ganska nöjd, men det hade inte varit fel med en resa till värmen..
8. Har du räknat till 1000 någon gång? isåfall har jag förträngt det
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? biter oftast inte, inte med framtänderna iallafall, iiiih det ILAR
10. Använder du smileys? det händer :D :( :) :/ :P :L 
11. Har du träffat någon kändis? eeh. jaa min kusin. nej men skämt åå sido. jag vet inte, orkar inte tänka efter :D
12. Gillar du keso? Ja gott under skinka på mackisen 
13. Vilken låt hade du sist i huvudet? flobots - handlebars som jag hörde igår hos casper haha
14. Hur många länder har du besökt? hmm danmark, tyskland, schweiz, frankfurt, frankrike, grekland, thailand, spanien, holland, england. 
15. Är dina föräldrar stränga? vet inte vad jag ska svara haha. dom är snälla, och vi kommer överens såå. Återkom med frågan när jag är 14 i mitt nästa liv så kanske jag svarar annorlunda 
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? det är ett av mina livserfarenhetsmål :D 
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? det första jag fick syn på var mitt not - halsband 
18. Brukar du hyra film? www.tankafetast.com är mitt svar
19. Var kommer du vara på lördag? vet inte riktigt, ska bowla iallafall, men är inte så säker på just VAR

20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? ja jag kom hem från skolan, mamma satt med sin lilla tv och så satt vi där tillsammans och tittade på när tornen ramlade om och om igen. sen fikade vi.
22. Vad åt du till lunch? har inte ätit lunch idag hohoh
23. Har du lockigt hår? nej det hade varit fint, men mitt hår är så rakt att jag inte fattar varför jag har en plattång
24. Vad lyssnar du på för nåt just nu? Chiddy bang - bad day
25. Har du gått in i en vägg någon gång? ja. till och med med meningen
26. Favoritårstid? sommaren och värmen ! 
27. Vem höll du senast i handen? niklas piklas
28. Sover du med TVn på? bara när jag däckar till den, annars brukar jag sätt aden på timer så den stänger av sig själv haha
29. Tycker du att du är gammal? Jag är i min guldålder 18, kan inte bli bättre! 
30. Är du mörkrädd? det beros på. inte utomhus, men kan bli i klaustrofobiska rum där det är helt tyst och speciellt om jag är själv. eller om nån (pidde) berättar historier om kråkor/spöken i källaren ... !
31. Gillar du ditt liv just nu? ja det gör jag :)
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? ibland gör man helt enkelt det valet, jaa
33. Har du bra syn? Ja det hoppas jag, lite svar t aty träff knapp på tang nt bordt bara.
34. Var är dina föräldrar just nu? pappa bor i paris men ska flytta till schweiz och mamma är i dubai. 
35. Vad har du på dig just nu? en morgonrock 
36. Vad var det senaste du köpte? donken mat. värt vartenda öre, så hungrig jag var!! 
37. Hatar du mer än 3 personer? nej det tycker jag inte. jag hatar kanske nån, men då ska man ha gjort sig förtjänt av det också.
38. Använder du sushipinnar? till sushi kan det ju vara kul nån gång. .. 
40. Äger du ett vapen? vad ska jag med det till, min pojkvän kan spänna sig lite så löses alla problem :D haha
41. Gillar du ditt hår? helt okej! men synd att det är så slitet
42. Gillar du dig själv? ja det vore väl inte så bra om man inte gjorde det
43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? mamma för jag bor ju hos henne eftersom pappa bor utomlands, men jag älskar båda lika mycket
44. Hur ofta använder du MSN? nästan varje dag, eller ja när jag är hemma helt enkelt
45. Vem pratade du med senast på MSN? Casper

 

nu så här efter tyckte inte ens jag det var särskilt roliga frågor. men men. det finns väl andra, roligare listor.


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0