trötter

har huvudvääärk. och är megatrött, så nu skriver jag bara här för att mina ögon ska bli trötta dom med så jag kan sova. Imorgon ska jag upp tidigt fast att jag är ledig från skolan, ska in till malmö och va där klockan 9 för dom ska kolla mina tänder och ta avtryck och sånt kul. .. .. vill bara att det ska bli klart NU NU NU men det ska hela tiden in nåt i vägen haha. Men snartsnartsnart får jag ta av min dryga tandställning det kommer bli så skönt :)

 

några kanelbullar i magen rikare, men ja näringsrik dag kan man ändå inte kalla det.. två rostade mackor till frukost i all hast på vägen till skolan, två mackor till lunch när jag kom hem och två mackor och lite äggröra till kvällsmat. vilken variation! får laga nåt gottigt imorgon, kommer säkert hamna på donken bara för det .. men men! det kan jag leva med. nu ska jag sova, känner trötthetsdeppen komma krypande, ska drömma om thailand och värme då kommer jag sova gott :D heej hej

 


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0