tjejer kan visst det bajsa, så att alla vet det

Å andra sidan så är jag ganska trött nu, var på friskis & svettis innan och levde upp till gymmets namn för fullt. friskis vet jag inte riktigt, kände mig inte riktigt frisk efter dagens pass som blev lite längre än vanligt. Samt att jag sprang snabbare, längre och uthålligare än tidigare och cyklade tills jag inte kände mina ben, jag försökte mig på crosstrainern i slutet men då hade jag också kört igenom alla "vanliga" maskiner så då höll jag på att ramla ihop nästan haha. det blev mycket spring till vattenkranen, snacka om att man blir törstig och vattenflaskan den glömmer jag av någon anledning precis alltid. Men mollen var glad när jag kom hem och vem om inte hon gör min dag med sitt abnorma beteende. kärleek

lite ångest på att jag tänkt gå upp till mamma och umgås med henne hur länge som helst nu när jag för en gångs skull är HEMMA och nu sa hon precis godnatt och jag hade fastnat här nere.. hon va helt snäll och ställde sig och gjorde mat till mig innan och skjutsade till träningen och tillbaka och sen fastnar jag på mitt rum och hon sitter själv där uppe hela kvällen det känns ju bra. ångestångestångest :(

 

jag ska på jobbintervju i malmö imorgon för espressohouse och jag är väl inte helt pepp men inte helt opepp heller. Lite deltidsjobb i sommar sitter ju inte fel ändå...

 

och en sista sak, idag är jag extra irriterad på konservativa människor, tänker inte förklara varför, men fufffuff med er, idag är jag extra mycket liberalist ioförsig precis som alla andra dagar och har man en negativ inställning till allt ja då är det inte så konstigt att man sitter där man sitter så tänk utanför boxen. Alla konservativa kan gå och konservera sig och komma ut om 100 år så får dom se att allt är förändrat och faktiskt till det BÄTTRE men det kunde ni väl inte tro för man måste ju göra si och så för så har det alltid varit och ja så tycker dom andra också. ... och just det, i usa ryktas det om att en vulkan ska explodera och mörklägga halva jordklotet samt sänka temperaturen i europa med 12 grader OCH ödelägga hela nordamerika. Men det var aftonbladet som skrev det, så ta det med ett badkar salt.

 

måndagsrapporten klart slut


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0