tisdagen

 

det blev inte catacomberna, vi kom fölr sent dit, får blii nån annan dag.. MEN vi såg triumfbågen,

gick på champs elysees (paris dyraste shoppinggata) där jag handlade på h&m..... . nu officiellt h&m beroende världen över, jag veet. köpte 5 ringar där också, som jag letat efter KÖPTE 3 BOSSEN RINGAR :D,

jag var trött.

sen åt vi på DONKEN, där en tiggare kom fram till mig och frågade om jag kunde ge henne en pommes. hon fick inget.. och så åkte vi en massamassa tunnelbana. sen besökte vi montmartre kyrkan/kathedralen eller vad man nu ska kalla det, och där hade vi utsikt över paris. jag var sjukt trött i hela kroppen redan vid 5 tiden och ville bara lägga mig ner, förstår inte varför? konnstiggt.

tog en kopp te nära eiffeltornet för att jag frööös och sen åkte vi upp i eiffeltornet finfin utsikt där och enorm kö till hissen som gick ner. Om jag inte varit så hängig och trött och ont överallt så hade jag nog velat stanna där längre men jag var ganska nöjd.. ! sen åkte vi hem och åt fondue och sen kunde jag äntligen sova.

vaknade flera gånger i natt av att jag frös och mådde dåligt = feber men känns bättre nuu får hoppas jag håller mig pigg idag för idag ska vi shoppa shoppa shoppa ännu meera. men nu ska vi iväg så fler bvilder kommer sen heejjj hej


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0