paris, paris, paris ..

Jaa och så var det dags :) idag packade jag och brorsan väskorna och tog flyget till paris, och nu befinner vi oss äntligen i pappas och annes lägenhet strax utanför centrum. När vi flög över paris innan landningen såg vi eiffeltornet också, NICE! Lägenheten är jättemysig, stora franska fönster och jag skrattade till när jag skulle spola på toaletten innan.. det är ett sånt rep eller ja en sån sak som hänger ovanifrån som man drar i, sån som finns i tecknade filmer typ, hahaaa :D jaa sånt är juu kul. Men ja. imorgon blir det antagligen en sightseeing tur på en båt i floden Seine så vi ser en massa sevärdheter för den går ju mitt i paris typ. Och sen lite shopping i stan, KULKULKUL denna veckan kommer bli så nice :D aaah. och systemkameran ska med överallt såå BILDER KOMMER! au revooooiiiiir


Kommentarer
Postat av: Annika

me like!:)

2011-01-03 @ 07:19:33
Postat av: Moa ♥ - DAGENS BLOGG TÄVLING!

Va kul att du är med i dagens blogg :D lycka till

2011-01-03 @ 10:18:35
URL: http://FUCKINGPOSERS.SE
Postat av: Moa ♥ - DAGENS BLOGG TÄVLING!

Vinnaren av dagens blogg är utsedd, kika in och se om det var du som vann eller anmäl dig igen :)

2011-01-03 @ 14:43:56
URL: http://FUCKINGPOSERS.SE

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0