mycket på en gång

Nu sitter jag och fixar med projektarbetet samtidigt som jag kollar flygresor till barcelona i sommar och så kollar jag fejjan och såå skriver jag blogg och så är jag kissnödig och just det jag skulle börja göra MAT också. Nu tar vi det från början, skiter i allt och tar en sak i taget.

 

*kisspaus*

 

NU känns det inte lika panikigt.

 

Flyg i sommar till barcelona och tillbaka ≈ 1500-2000 kronoorr med alla avgifter. Fast jag tror det kommer att bli billigare när det närmar sig. Får niklas tillräckligt ledigt i sommar ska vi ner till frankrike kanskeke och det hade ju varit väldigt väldigt skoj att visa allt där neere. Med tanke på att han varit i holland en gång när han var sju år gammal och sen jaa danmark om det nu ens räknas som utomlandsresa, hehe.. :)

 

nej nu blev jag hungrig så jag återkommer faktiskt inte sen för sen ska jag inte sitta här och ruttna utan dåå ska jag iväg till emma. mat nu ciao

 

 


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0