måndagskvällen i PARISIRAP

ja vi tog metro till nån station hit och nån station dit och ja tillslut var vi vid trocadero och hade vääärldens. jag menar världens. finaste utsikt över eiffeltornet by night! och så när vi hade stått där i en liten stund och fotat som hyperaktiva japaner så började hela eiffeltornet blinka som väårsta julgransljus. hahaa det var fint :)

ja där avslutar vi med en bild underifrån också haha. pappa fotade en massa roligare bilderm en dom kommer helt enkelt sen. jag har bokstavligt ont i hela kroppen nu och småttlig skallebank efter en hel dag i paris.. shit kommer jag överleva imorgon? jaa vi får se. Efter eiffeltornet som vi ska åka upp i i morgonkväll istället för där va sån lång kö (haar bokat biljetter nu så vi slIPPER kön), så tog vi metro till montparnasse och åkte upp längst upp i skyskrapan montparnassetornet. jaa där var det ju billigt. not.. vippe fick en cocacola som kosta 8,5 euro.. jag tog en corona med lime den kosta 10 euro. det var bara dubbelt så dyrt som vanligt vis, vippes va typ 8 gånger så dyrt. ... MEN men. det var underbar utsikt över paris och eiffeltornet och allt iallafall. sen åkte vi helt enkelt hem, och nu måste jag sova för håller på att svimma häär. HEJ DÅ och bienvenue!

 

ps. parisarna är dåliga på att plocka upp efter sina hundar. ds


Kommentarer
Postat av: Annika

heelt heelt under´bart ju!!!!! Njut av alla upplevelser - jag får nöja mig med alla fina foton. kramar till dej o vippäää (uttalas det väl i paris...:))

2011-01-04 @ 06:24:13

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0