if i was a bird i know who i'd shit on first.

vet inte hur länge jag suttit med denna religionsuppgiften nuu.. men det känns som länge, och ändå har jag två reflektionsfrågor kvar. det jobbiga är att man inte vet hur mycket man ska skriva och inte heller direkt vad min lärare är ute efter, alltid så flummiga uppgifter som man ska skriva i två år på och det är så drygt haha, .. synd det inte är som på mellanstadiet, man får en lapp med meningar och lite hack där och där man ska fylla i :) ENKELT OCH BRAA. men ja, nu måste jag ju jämföra och sånt. så därför funderar man så mycket så att man till slut landar på facebook, och då är det inte bra. jaja back to work ...

Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0