h&m ringar

har nästan gjort klart religionsuppgiften nu, behöver bara finslipas lite såå lite mindre stress på det. Har även jobbat lite på mitt projektarbete så no bad feelings for today. På onsdag ska jag hälsa på i emmas och lisas nya lägenhet  här i ystad, antagligen sova där med för att stödja emma när hon ska sova ensam vilket hon är bajsrädd för (hon vågade inte vara ensam hemma i en timme ens idag haha :D) imorgon måste jag fixa klart religionen och göra en massa matte som jag inte hunnit göra ushh ushh saknar högstadiet då man bara kunde flyta på utan att knappt göra nåt hemma. .. men sista terminen nu så man får väl kämpa liite så man kommer in till lund i höst.


Ska söka in på civilingenjörsutbildning i datateknik på lunds tekniska högskola och intagningspoängen låg på typ 17,4 eller nåt sånt. Jag har 18,5 minst iallafall så det ska väl inte vara så mycket problem med det, men får nog ta och göra högskoleprovet ändå föör säkerhets skull. tror jag. tänk om jag inte kommer in liksom, det hade ju varit ganska så bull!


Slank in om och gjorde ett graviditetstest på um med idag, måste va påå säkra sidan och ja det var ju negativt såklart. Annars hade jag blivit förvånad haha. Inga bullar i ugnen än tack förutom mina och emmas kommande nybakta kanelbullar!! MUMS cant wait. här kommer en bild på några av mina ringar (de flesta köpta i paris) har några till, men någon har jag blivit av med och två stycken ligger hemma hos jenny som jag ska ta och våldgästa någon dag.

 


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0