burp, burp

nä men nu ligger jag här vid allt annat än religionen fast jag måste måste verkligen göra klart den. blir fan aldrig klar haha, måste vi få så stora uppgifter på så kort tid ... .. . Men först vill jag ha pizza!! så jag väntar påa tt mamma ska komma hem så ska vi värma och ÄTA för nu är jag så hungrig att jagi nte kan tänka. och förrsten .. idag fick jag reda på att jag fick MVG i matte D! alltså, en bläckpenna till min gamla högstadielärare som sa att jag inte fick räkna matte med bläckpenna förräns jag fått mvg i matte d. alltså, jag klarade det! YES :D har aldrig studsat rundor så för ett betyg innan. men vafan, detta var ju det jag satsat mot sen jag gick i 9an. aah känns skönt att äntligen kunna sätta den gamla hunden på plats hehe.

Kommentarer
Postat av: ak

Fy fan vad bra gjort!! Jag höll på att avlida när jag skulle ta mig igenom matte C och skulle aldrig ens överväga D :) Grattis! :)

2011-01-13 @ 15:02:47

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0