19 månader

har vi varit tillsammans idag, det har gått fort :)

 

Mamma kom hem från dubai inatt, och ja hon sa ju att det hade varit molnigt hela veckan? Men jag vill ändå inte ställa mig bredvid henne för det verkar som att så fort det är värme ute så suger mamma åt sig den och producerar mörkbruna hudceller istället. Helt sjukt. Varför ärvde jag inte det anlaget? Blir ju brun, men aldrig så extremt brun i ansiktet. Fick en tjusig börs :D

 

Har jobbat en massa med projektarbetet denna veckan som varit, har knappt nåt kvar nu.. känns så sjukt skönt, med tanke på att vissa inte ens har börjat än. Det är ju "bara" halva tiden kvar nu.. . Dock så har jag tappat mitt USB minne, förmodligen glömde jag det i datasalen och så har någon  snott det sen. För jag har letat överallt och det är inte på någon av de få ställen jag var på efter att jag hade det senast :( Inte bra. Hoppas det kommer fram... hade en del viktiga saker där, inte superviktiga men vissa saker vill man helt enkelt bara kunna komma åt.

 

I fredags var det fest och ja det var väl helt okej haha inga kommentarer! I lördags blev det bowling, perris och kings head vilket var kulkuul, jag vann nästan över niklas i bowling (mitt första slag blev en strike!!..!) men som alltid så lyckas jag aldrig behålla första platsen och niklas går om mig. Vi vann iallafall över hannes, som i slutet helt plötsligt hade typ 5 strikes på raken .. (man kan gå in på datorn och ändra det). hahahohoo

 

idag kanskeke det blir restaurang, har trots allt en oanvänd "middag för två på valfritt ställe" presentkort jag inte utnyttjat än.. :) mysmys, hejpååeer

 

what's up?

 


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0