rallykörning .. eller

pappa kom, vi käka bullar och prata en massa, sen skulle vippe handla nåt att äta imorgon för han har nationella då.. så då bestämde vi oss för att jag skulle övningsköra lite. körde från statoil och hem och jaa det var lite hackigt men jag klarade det haha ! kom upp i 70 enligt brorsan som satt i panik där bak varje gång jag skulle svänga ut från nån väg eller växla.. jag tyckte det gick hur bra som helst?? hehe

 

imorgon ska vi käka på restaurang för sen åker han igen på onsdag. man uppskattar verkligen tiden mer nu när man inte träffar sina föräldrar så ofta.. även om det är att man bara äter kvällsmat tillsammans så känns det mycket .. ja hur man nu ska beskriva det? mer av något än innan när man gjorde det hela tiden. och speciellt pappa som inte bor här och man träffar max en gång i månaden om man har tur.

 

nu blir det kissa (är sjukt kissnödig sitter och hoppar i sängen), duschen, kudden. hej svejs !


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0