Ny vecka

lördags var riktigt kul, förfestade med en massa härliga människor och sen var det fullt ös på öja! Vi ställde oss i kön till jackorna klockan 20 i 3, och halv 4 kom jag ut ur kön.. gick och köpte en hamburgare för jag var så sjuukt hungrig haha. 20 i 4 kom dom andra till slut ut och vi kunde åka hemåt, jag tror klockan hann bli halv 5 innan jag kommit hem till niklas och äntligen kunde soova. Dagen efter (och ja nu med..) var väl ingen höjdare för nacken, helt stel efter allt mitt och emmas headbangande.. man får skylla sig själv hehe! Igår gjorde vi inget särskilt, var hos casper en stund och tog det lugnt, skulle egentligen till emma men hon fastnade i skitarp. 

Idag vaknade vi 7 och jag orkade inte ligga kvar när niklas stuckit kunde ändå inte somna om, så gick upp tog mina grejor och gick till skolan fast jag har sovmorgon till 11.20 egentligen. Så nu har jag kristina och christine suttit och jobbat med vår nyhetsredovisning som vi skulle haft imorgon bitti men nog skjuter fram till onsdag, annars kommer vi aldrig hinna såvida ingen är sugen på att sitta uppe och plugga uppror i egypten hela natten.. !

Ushh ångestmåndag.


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0