mys med lov

var riktigt trött imorse när niklas skulle iväg till jobbet, gick som en zombie tillbaka till sängen haha.. drömde några skumma drömmar, som till exempel att jag drack min laktosfria mjölk direkt ur paketet och mamma säger till mig att jag ska ta ett glas istället fast det bara är jag som dricker den mjölken, och sen att jag håller på att skjuta någon för att hinna med ett tåg.. jag springer snabbt som fan för att hinna med det och ja jag vet inte men det var bara sjukt haha.

 

igår var vi i tomelilla en stund på kvällen och tog det lugnt, åt hamburgare med friscobröd & texmex krydda, svingott!! Gick en massa rundor, 6 -7 stycken med moll igår, bra för både henne och mig som behöver komma ut lite haha. Och jenny kom på besök, vi bakade chokladbollar (eller vi och vi, jag fick rulla alla :( ) och spelade en massa kinect, kul kuul :)

 

haha, en finfin bild på oss sen i somras...


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0