lördig lördag

helgen har juu varit finfin hittills, framförallt är det ju skönast att va LEDIG. Igår tog niklas ut mig påå restaurang, bryggeriet, MUMMS och där träffade jag på lina och amelie, oddsen är ju så sjukt höga. .. ! sen kilade vi till andre där dom festade till det lite, vi hängde på och såå småningom var vi på kings head. Upptäckte världens godaste dark forest cider där :D :D träffade massa skojjigt folk, vänner. Sen blev det en busig efterfest hemma hos hannes och ja. Jag ställde mig och kokade pasta, som vanligt ... . Ganska så sent någon gång så somnade vi hemma hos niklas och vaknade sedan helt uttorkade i flabben.


Idag har vi käkat resten av tacosen sen i torsdags och det satt FINFINT och ikväll ska jag och emma ochj några tjajjor till öja! Det var längesen jag var där så det kommer bli kuul :)

Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0