kinect!

jaa, det var ett nytt välkomnat tillskott i familjen! ett xbox 360 slim med inbyggt wifi och 250 GB hårddisk samt kinect, och det adventures spelet man får till, och dance central! Så det är ungefär vad jag gjort ikväll, jag är helt slut nu haha.. tiden flyger bara förbi och det blir faktiskt värsta träningspasset, utan att man tänker på det. Så nu vill jag helst inte lukta mig själv under armarna, ska ta en dusch snart.. hehe. Nej så farligt är det faktiskt inte, men det är väldigt kul iallafall, man rör på sig mycket och man vill inte sluta spela fast att man är helt trött i hela kroppen.

 

Igår käkade jag och Niklas på restaurang med pappa som åkte hem imorse, käkade oxfilé på planka och det var sjukt gott :) åt på la cardinal och dom har faktiskt sjukt goda plankor där. .. Sen gick vi in till Perris en liten stund och sen kilade vi hem till Niklas och sov där. Jag var sjukt trött imorse men det är det alltid när man ligger helt ingosad under täcket och är tvungen att gå upp .. :( Det är det jobbigaste på hela dagen.

 

Imorgon lär jag väl få göra matte matte matte tills jag spricker och sen lite matte till och sen när jag är klar med det så måste jag göra historia som ska in på måndag och sen är det matteprov på tisdag och sen är det ett argumenterande tal jag ska hålla på svenskan på onsdag och på torsdag måste jag ha fixat nån att massera på massagen och på fredagen ska loggboken in. Ganska späckat, alltså.. men ja. Det kallas elevinflytande, när vi elever inte får flytta fram något ett skit utan nej det ligger ju bra där, inte alls stressande. ... . punkt punkt

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Thomas

Vad kul med Kinect! Vilket av spelen du skaffade var roligast?

2011-02-18 @ 22:46:53
URL: http://www.kinectspel.se

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0