ingen tandställning!

så härligt det kändes efter att tandis klippt upp skiten, det tog inte ens minut, känns jättekonstigt, som om tänderna är helt mjuka och lena haha.. nu har jag bara en genomskinlig plastgrej där uppe som ska hålla dom på plats, syns knappt, längtar verkligen tills jag får tanden så jag inte har värsta gluggen i sidan. Om två månader är jag helt klar med allt! Känns sjukt efter mer än 3,5 års tågräls.


ligger ensam hemma hos niklas nu, han jobbar, snart kommer emma förbi en sväng och säger HEEEEEEEEEEEJ


vet inte vad som händer ikväll än, tror det blir att ta det lugnt i sjöbo bara eller nåt.

Kommentarer
Postat av: ak

Kommer ihåg hur jävla skönt det var att slippa skiten när de plockade bort den :) Härligt!!



När de tog bort min tandställning satte de en tunn tråd på baksidan av tänderna och sa att den fick sitta tills den lossnade. De sa att det kunde ta ett par år... det har gått dryg 14 år nu... jag kan ha satt nån sorts rekord :)

2011-02-20 @ 22:53:25

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0