i soffan med molly

Vaknade inte förräns 20 över 10, vilket i vanliga fall hade varit hyfsat tidigt ändå men nu när jag passar mollboll så måste hon ut och röra på sig och äta frukost :) så nu har jag nyss varit ute på vår andra kiss-bajs-nosa på allt som finns- rulla sig i snö- springa runt- promenad. Det är kyligt som fan ute men eftersom solen skiner så orkar man vara ute lite längre iallafall, skönt! Ska försöka ta med kameran ut på nästa runda och fota lite nu när det ändå är fint ute.

 

har 20 månader med niklas idag, ikväll kommer mamma och vippe hem från linköping så ska laga mat till dom när dom kommer, känns som det var längesen vi åt tillsammans med dem.. tänkte träna också egentligen men jag har så sjukt ont i hela kroppen sen träningen i tisdags så jag knappt kan gå normalt haha, min rygg är jätteöm!! måste vara kombinationen mellan kinect hela dagen och träningen på gym..

 


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0