alla hjärtans dag

det är väl bara överskattat när man är singel, antar jag, upptagen är det hur mysigt som helst ju hehe :) jag fick för första gången i mitt liv en ros på alla hjärtans dag, det kändes lite speciellt sååklart, hade ingen aning om det blev så glaad :) fick ett par sötvattenpärls-örhängen av niklas också :D hii. Ikväll ska vi käka ute på kinarestaurangen, där vi ska äta tills vi spricker! och lite till


Jag hämtade ut min ring på sjögrens som jag fick i julklapp av vippe/mamma, tydligen var mitt finger i barnstorlekarna så dom fick specialbeställa en ny bara för det haha :( men den var fiiin. nu har jag alldeles för många ringar... kan man tycka :) hehe.


en sista liten kram på alla hjärtans dag går till mamma som legat sjuk i sin säng hela dagen idag :( kraaaaaam.


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0