aaaaaaahhhhh

jävla hosta! :( hostade typ hela natten så att jag vaknade mitt i natten av att jag låg och hostade. Vill aldrig sluta heller känns som jag måste hosta var femte sekund, sjukt irriterande... och så blåser det som in i nånting ute så NEJ jag vägrar gå till skolan och dö halvt på vägen dit utan jag tänker ta det lugnt här hemma, har ändå matteboken här såå..

 

Haha, hittade nyss emmas leg i min jacka. Måste varit sen i lördags.. yra, kan man ju säga!

 

Nu ska jag slå på musik, njuta av att inte behöva gå ut i skitvädret, och försöka plugga lite .. .

 

hittade en bild på mig och hannisen, lite mer än 3 år sen, haha :) MJAUMJAUJMJAUM


Kommentarer
Postat av: hannapanna

naaaaaw, gooooose!!!!

2011-02-09 @ 23:02:39

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0