badonka

ångest!! sista veckan på sommarlovet, och ledigheten.. på måndag blir det lund! fast samtidigt längtar jag lite. alla nya människor, nollningen, en annan stad.. fester.. hehe :) Har varit lite orolig över hur allt ska bli, men jag får helt enkelt ta en dag i taget och se hur det urartar sig.. ska ner och fixa tågkort snart så blir det en massamassa pendlande till lund.

Som tur är bor mina nästkusiner där med 5 minuters cykelväg från LTH :D vilket innebär att jag sover där när jag inte orkar ta mig till ystad eller när det är tentor och sånt. blaa blaaa blaaa

Idag är det gråttgrått igen, suck.. ! ska övningsköra senare, körkortet blir mycket dyrare än beräknat :( men det är för att jag inte övningskört hemma, såå.. aja. nu är jag vid halkan iallafall, får försöka hitta ett datum som jag kan ta ledigt från skolan. Eftersom jag går mellan 8 - 17 i princip alla dagar så känns det som att det kommer bli tight med körningen, usch.

nu ska jag dricka ett glas saft och plugga körkortsteori, WOHOO

 


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0