mjau, mjau

har så oooont ont ont i min nacke, vill bara ha massage nununun. får dock vänta tills tisdag om 8 dagar, då har jag en massagetid bokad i sjöbo, längtar... Nu har vi precis lyckats få ihop ett något sådär bra grupparbete som vi ska redovisa på onsdag, så ikväll ska jag försöka göra ett galleri till hemsidan och skriva lite loggbok samt rapport, det är bara de sista grejerna nu som behöver finslipas sen är jag faktiskt klar med projektarbetet. Det ska ju lämnas in den 15 april, dagen D som det kan kännas ibland, så vill inte sitta dagen innan sönderstressad.. . Kommer bli så skönt när det är inlämnat så kan man koncentrera sig helt på t.ex. fysiken som det känns som man aldrig får tid över till... . 

Nej, dags att cykla hem och fortsätta jobba. .


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0