lite tisdagssuck

varför, varför lägger man ut på fejjan "ååh idag fick jag det och det av mamma, tack mamma älskar dig!" precis som om man bara älskar sin mamma för att man fick lite prylar. Idag fick jag 2 par skor av mamma, och inte fan tänker jag skriva sådär, det är ju bara fjäskigt och då är det precis som om det bara var för att man fick skorna och inte för att man vill säga att man älskar sin mamma. jag älskar mamma :D men inte för att jag fick skor idag, utan för att hon är som hon är. bortskämda taskiga barn som skriver så, sluta!! era mammor får "duger jag"-syndrom.

 

En annan sak jag stör mig på: när folk är elaka mot sina kompisar utan att ha någon anledning. kommer med kommentarer som du är så ful och du är äcklig och du är si och så och så tycker dom det är svin kul. Men hur kul är det egentligen, SKIT kul? ?? Nä väx upp. Och en till sak. Som jag har varit med om ofta; jag är någonstans på ja skolan eller nåt sånt ställe. Några tjejer, oftast tjejer eftersom killar verkar ha mognat lite fortare på just den fronten, står och snackar skit om en tredje tjej. Och helt plötsligt "shh, shh, hon kommer" och så ser jag den tjejen de snackat skit om komma upp bredvid dem och alla ler ett fake smile som om inget hänt. haha har varit så nära på att bara hoppa rätt in och säga vad tjejerna nyss stått och pratat om men ändå valt att inte göra det.. lite pinsamt att jag stått och lyssnat på allt dom sagt ju hehe :) och att lägga sig i sånt skippar jag gärna. men ändå. fan vad dåliga vänner det finns. jag håller mig till de jag litar på, resten kan få se mitt fake smile i tron om att jag gillar dom... :)

 

ja, tillbaka till fysiken, det var egentligen den jag var arg på.


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0