lite överraskningar, lite skratt

jag längtar till helgen, som börjar imorgon, efter min enda lektion som dessutom börjar kvart i 1 :) sovmorgon, så skönt. pappa kom och överraskade vippe när vi satt på restaurangen, som sagt så bor ju pappa numera i schweiz/frankrike och han flög hit igår för att överraska vippe idag. Jag umgicks med pappa lite innan idag och då fick jag en liten present jag också :) en sån här:

 

jag tyckte det var lite kul, haha. bara för tjejer. skönt, då har jag en anledning tilla tt inte bjuda hehe! mumms

jaa. tänkte lägga ut lite bilder sen i helgen snart, får se om jag orkar, det går så trögt att ladda upp bilder här på blogg.se. ..


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0