hmmmmm.

Har funderat skitlänge nu på vad jag ska prata om i det muntliga nationella provet i Svenska B.. Det är om en vecka. Såaattee. Har fått några få idéer, men tycker ingen känns rätt, och dessutom brukar jag ha lätt att skriva hur mycket som helst när jag väl kommit på nåt bra men nu kommer jag bara på några meningar sen så bara fastnar jag och sen skiter jag i det och försöker komma på något annat... haha.

En bra sak iallafall är att jag nu är klar med projektarbetet, hur sjukt nice nice nice är inte det? Ska vara inlämnat den 15 april och den 8 (nu på fredag) har vi en hel ledig dag som vi skulle ägna åt bara det. Vilket innebär att jag kan ta den dagen till att plugga annat, typ som svenska nationella, istället... fattar dock INTE varför man lägger muntliga nationella i svenska på onsdagen, skrivtliga nationella i svenska på torsdagen och deadline för projektarbetet på fredagen samma vecka, dessutom ska vi se teater i malmö på onsdagskvällen. Såvida inte avsikten var att ta kol på eleverna. Usch... . Önskar att jag kunde komma på något skitbra att prata om nu, på momangen!


Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0