en skön påskhelg!

Riktigt nice.. i fredags satt vi ute i norra promenaden och sen vid karlssons dammar och chillade i solen hela dagen. Så sjukt skönt med SOOOOL! På kvällen chillade vi ett par stycken hemma hos niklas och grillade! I lördags var det inflyttningsfest hos pidde i sjöbo och i söndags firades brorsan som fyller år på torsdag. Sen blev det donken mat ute vid havet på natten haha :) igår var vi  vid snogeholmssjön hela dagen typ och grillade och spelade kubb och en massa såna saker. tog en massa roliga bilder som jag lägger upp sen, glömde minneskortet hos niklas :( Idag är jag ledig från skolan = skönt, och i eftermiddag ska jag in till malmö och förhoppningsvis få mina tänder påsatta såå jag fårm itt SMILE tillbaka. snart är tandställningsprocessen över vad skönt herregud vilken tid det ska ta!

Kommentarer

Skriv nåt kul här:

Vad heter duuuu?
Kom ihåg mig?

Din email här tack (nej den syns inte seeen):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0